CODUL OMNIASIG de conduita in relatia cu clientii

  1. Clientul este prioritatea noastra;
  2. Clientul nu este dependent de noi - noi suntem dependenti de el;
  3. Clientul ne face o favoare atunci cand apeleaza la serviciile noastre;
  4. Clientul nu este o distragere de la activitatea pe care o desfasuram, este scopul acesteia;
  5. Clientul nu este o persoana cu care sa te certi,
  6. Clientul nu este o simpla statistica rece , inerta, ci este o fiinta vie, cu emotii si sentimente similare celor pe care noi insine le traim; relationam cu clientul pornind de la aceasta premisa;
  7. Clientul trebuie sa beneficieze de cea mai curtenitoare si profesionalista abordare;
  8. Respect si atitudine nediscriminatorie fata de toti clientii;
  9. Promptitudine si operativitate in rezolvarea problemelor clientilor;
  10. Integritate si onestitate in onorarea promisiunilor facute, respectarea angajamentelor asumate;
  11. Eficienta si responsabilitate in apararea si promovarea intereselor clientilor;
  12. Respectarea confidentialitatii, a deontologiei profesionale;
  13. Receptivitate si flexibilitate la nevoile exprimate de clienti, adaptabilitate la posibilitatile financiare ale acestora;
  14. Evitarea denigrarii concurentei; promovarea calitatii si avantajelor produselor si serviciilor OMNIASIG.            

MOD DE UTILIZARE: Se interiorizeaza, se respecta, se aplica si... se optimizeaza!

inapoi

sus